کد خبر: 1213423
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
مجید نوری در واکنش به خبری مبنی بر شکسته شدن پای پدرش در زندان سوئد گفت: بیش از دو ماه است که ارتباط تلفنی با پدرم قطع شده و ما نمی دانیم چگونه از واقعیت باخبر شویم.

جوان آنلاین: مجید نوری اظهار کرد طی تماسی از سفارت ایران در سوئد مطلع شدیم که یک هفته است پای پدرم شکسته ولی روند درمانی برای او طی نشده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه گویا پدرم با شرایط بدی به درمانگاه برده شده و تنها آتل برای پای شکسته شده او بسته اند، خاطرنشان کرد: اکنون ما از وضعیت سلامتی پدرم بی خبر هستیم.

نوری تصریح کرد: بیش از دو ماه است که ارتباط تلفنی پدرم با ما قطع شده است و در صورتی که ما سوئد باشیم هفته ای نیم ساعت اجازه ملاقات داریم اما هزینه های سفر به سوئد بسیار زیاد است و امکان حضور مستمر ما در این کشور وجود ندارد.

وی افزود: بی اطلاعی و صحبت های شنیده شده از سلامتی پدرم ما را بیش از گذشته نگران کرده است و متاسفانه هیچ راهی برای برقراری ارتباط ما با او وجود ندارد.

گفتنی است مجید نوری طی پیامی نیز در صفحه توییتر خود نوشت: "امروز از سوئد بهم خبردادند یک هفته است پای پدرم شکسته ولی پدرم را درمان نکردند و همینجوری فقط آتل بستند! نمی دونم چجوری از واقعیت باخبر شیم وقتی هیچ راه ارتباطی نداریم، دست به دامن هر کسی شدیم در سوئد که به خبری به ما دهند!"

به گزارش فارس، حمیدنوری آبان ماه سال ۹۸ به دعوت و با فریب یک دوست به سوئد رفت اما در بدو ورود به فرودگاه این کشور بازداشت شد، خبر دستگیری او از طریق سفارت اعلام نشد و پس از چند روز بی خبری از وضعیت نوری شبکه‌های معاند خبر دستگیری اش را منتشر کردند.

دستگاه قضائی سوئد پس از برگزاری ۹۲ جلسه دادگاه در مرحله بدوی با روند غیرحقوقی، غیرعادلانه و سیاسی در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۱ حکم حبس ابد را برای حمید نوری را صادر کرد و در ۲۸ آذر ۱۴۰۲  حکم دادگاه تجدید نظر  در تائید رای دادگاه بدوی برای حمید نوری صادر شد.

برچسب ها: سوئد ، دادگاه ، منافقیین
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
0
0
این وظیفه جمهوری اسلامی ایران است که برای حفظ جان و سلامتی کارداران رسمی مؤمن و مردم دوست خود تلاش وافر و مستمر داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار